Ügyfélszolgálat

A MÁV-HÉV Zrt. szolgáltatásaival kapcsolatos észrevételeit, kérdéseit a mav-hev@mav-hev.hu címre küldheti meg.

Kifogásait, panaszait, menetrenddel kapcsolatos információkat a BKK Ügyfélszolgálat elérhetőségein jelezheti (https://bkk.hu/magunkrol/elerhetosegek/).

Közérdekű adatigénylés: kozadat@mav-hev.hu

TALÁLT TÁRGYAK

A MÁV-HÉV Zrt. járművein és az utasok rendelkezésére álló létesítményeiben – utasvárókban, peronokon, állomásokon stb. – talált tárgyakat a MÁV-HÉV Zrt. és a BKV Zrt. közötti megállapodás alapján a BKV Zrt. kezeli.

Az elveszett tárgyaik iránt érdeklődhetnek személyesen: Budapest VII. kerület Akácfa utca 18., telefonon: (06-1)3-255-255-ös telefonszám, 1-es, 6-os menüpont, valamint e-mailbentalalttargy@bkv.hu.

A Talál Tárgyak Kezelőségének nyitvatartásáról a https://www.bkv.hu/hu/talalt_targyak_ugyintezese weboldalon tájékozódhat.